Tidig eftermiddag

Hejhej läsarna!
Idag var det plugg,just as usual. Och jag började 8.15,just as jusual. Nått som inte var som vanligt var att vi faktiskt slutade 13.20 idag!! Och det gillas,bara det att ingen som jag kände befann sig på stationen när jag skulle hem eftersom typ bara jag slutade då.
Det var så jäkla typiskt,jag kom till stationen och ser att tåget skulle gå typ NU så jag sprang såklart och så stänger dom dörrarna och kör när jag står utanför,vilket fick mig att komma på att tågmänniskor är onda människor för att deras jobb är så förbaskat tråkigt. Tänk att gå och kolla biljetter hela dan,dan ut och dan in och inget spännande händer. Att få köra när folk springer efter tåget måste vara det bästa som kan hända dom,hihi,Christina har kommit på hur det ligger till!

Iaf,hade bara tre lektioner idag alltså! Engelska,matte och spanska. Vi hade en timmes lunch så mycket dötid där.Man käkar på drygt 20 minuter och sen har man 40 minuter å döda,jaaa drygt jaa!

Ska snart äta och sen bädda ner mig i soffan för en helkväll med TV,en stor kopp te och onyttigt att äta-yes I deserve it 2day :P

TTYS

Kram
Christina<3

Lyssnar på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0