Jag skulle kunna komma på en rubrik. Men jag orkar inte :)

Nu känns det som det var ett tag sen jag skrev, men det har väl inte varit så mkt att skriva om antar jag :P

Som Christina sa hade vi jättekul igår, inatt och idag. Idag har jag ont lite överallt så vatten, vila och värktabletter blir min diet. Och te såklart :D

Nu ska Denice berätta om en sak som gör henne sur: Tågbiljettsautomater som får folk att tro att de inte har några pengar. Det hände mig igår när vi skulle hem från Malmö. Jag var tvungen att betala med kort för jag hade inga kontanter, så godkände inte automaten köpet. Men jag var säker på att jag inte handlat upp alla mina pengar. Och mycket riktigt, idag när jag kollade var mitt konto inte tomt. Detta har hänt innan, så jag blev inte så jätteförvånad att det var automaten och inte mina pengar som skojade med mig.
Det kanske sitter små elaka människor i de där automaterna och skrattar åt oss när vi försöker få ut biljetter. Vem vet? :O

Apropå små...i helgen ska jag och familjen åka och kolla på kattungar, vi ska nämligen skaffa en! :D Mamma (och jag) ville egentligen ha en liten vit gullig vovve, men det gick inte min plastpappa med på. Attans. Men vi krävde att vi iaf skulle få en katt! Så vi ska välja ut en liten gullig sak. De är bara fem veckor nu och har precis öppnat ögonen, så vi får vänta några veckor innan vi kan ta hem en. Det kommer sluta med att jag vill ta med allihopa hem, jag vet det ;)

Nu ska jag gräva ner mig i sängen med täcke, kuddar och vatten och kolla på vad som nu är på tv :D

Kramar! Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0