Liseberg :D

Tjo!

Igår var jag på Liseberg med de andra konfirmanledarna från i somras. Det blev vår lön kan man säga :)

Dagen började med att vi satte oss på tåget tjugo över 8 på morgonen. Mycket fniss och trams under de tre timmarna vi var fångar i andra klass. Den nötätande tanten bredvid mig ville nog att jag skulle dö. Jag var väldigt jobbig ;)

Väl framme i götet gick vi runt i affärer i någon timme innan vi begav oss mot Liseberg. När vi kom dit insåg vi att vi skulle varit där mycket tidigare. Vi stod i kö i typ en timme, sen stod vi i kö till åkband, det tog som tur var inte lika lång tid. Så vi fick inte så mycket tid på Liseberg som vi skulle velat. Men vi hade jättekul. Jag fick upp Emii i Balder, hon mådde iofs illa efter, men hon åkte den :D Vi åkte såklart Flume-Ride (fattar inte stavningen på det!) och jag blev jätteblöt! Sen på Kållerado (what's up with the spelling!?) fick Maria allt vatten på sig. Det var jättekul! :D
När vi väntade på spårvagnen vi skulle ta till stationen såg Linnéa han som spelar Kim i Andra Avenyn. På spårvagnen såg jag också honom. Jag berättade för Emii, som berättade för Hanna och Elin, så alla vände sig om en efter en. Det såg nog väldigt kul ut och han märkte nog att vi kände igen honom :P

Oj, vad jag skrattade igår, hela dagen var skitbra! Tack alla! :D

Idag ska Disa komma till mig så ska vi mysa och kolla film hela natten. Jag tror vi kommer somna, men vi kan ju försöka :)

Jag har kollat upp min klass och mitt schema. Vet inte vem någon av mina framtida klasskamrater är. Great!
Schemat kan jag nog leva med. Börjar för tidigt men slutar också tidigt, så det blir nog bra :)
Imorgon ska jag lära mig hitta till Polhem och inhandla skolgrejer. Dagen innan skolan börjar. Jag är alltid ute i så god tid...

Fortsätt ge namnförslag till min älskade kissepojke! :)

Kramar! Denice


Kommentarer
Postat av: mathilda

fyfan för dig denice!

du såg jonas bane och tog inte hans autograf till mig!!! du inser att han är mitt livs största kärlek?!

din igelkott..

2009-08-23 @ 14:22:19
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0