Vänner är mina bästa vänner

Idag är det verkligen så.
Igår när vi kom hem från malmö var jag nästintill död, så Christina berodrade mig att bara slappa idag. Dator, tv och te är det enda som gäller. Och Vänner såklart. Jag är och kommer alltid vara så oerhört tacksam för att Christina gav mig alla säsongerna när jag fyllde år. Idag har jag kollat igenom säsong sex. Den där Ross dejtar en av sina elever och Rachel dejtar elevens pappa. Det är oxå den säsongen där Chandler friar till Monica. Jag gråter alltid till den scenen, den är helt underbar!

Jag måste erkänna att Christina hade rätt, jag behövde detta so bad! Senare i veckan blir det troligtvis sleepover med Christina och Emii igen. We do that a lot! Men det är ju bara mysigt :)

Jag hoppas faktiskt på en dag med lite sämre väder så jag kan shoppas loss på Entré utan att få dåligt samvete för att jag inte solar. Det är ju rea överallt och jag bara måste fynda innan den slutar! Skolgrejor, kläder, allt möjligt! :P

Grattis till Christina som blivit bättre i öronen. Det är inte kul när hon är sjuk :P

Nu ska jag fortsätta kolla när Chandler ska köpa förlovningsring. Det är jättekul ;D

Kramar i massor! Denice


Älskar dem! <3

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: haha okej ;)

Ja det ska bli grymt kul att se den, jag längtar så jag tror jag spricker snart!!!! :D

2009-08-06 @ 19:00:52
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: en människa...

Älskar vänner sjuuukt mkt!!

2009-08-07 @ 17:08:20
URL: http://solskenssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0