Vi har aldrig det så jobbigt som vi tror

Hejhej!
När du missar tåget och får vänta 40 minuter är det det allra värsta som har hänt dig under dagen. När du får stå i en kö i typ en kvart efter skolan/jobbet är det det allra värsta på eftermiddagen och du anser att det är sååå synd om dig.
Och när nånting av alla de miljontals I-landsproblem vi har sker så tycker du att ingen kan ha det värre än just dig. Men har du nånsin tänkt hur ditt liv skulle vara om du inte hade ben och inte hade armar?
Har du tänkt hur det skulle vara att få kämpa så in i helvete bara för att göra nått så naturligt som att äta-hålla i din kniv och i din gaffel eller att bara gå från en punkt till en annan?
Jag har egentligen inte funderat på detta innan men när jag ser dessa videosarna så skäms jag,jag bokstavligt skäms!

För denna mannen är den allra mest inspirerande jag har sett och jag tycker vi alla ska ta del av hans livsglädje!

Kram
Christina

PART 1:

PART 2:

PART 3:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0