Har vädret beslutsångest?

Jag vill börja med att säga att jag delvis håller med Christina i förra inlägget, delvis inte. Jag tror på kärlek vid första ögonkastet. Det har faktiskt hänt mig. Att jag sedan sumpade det hela genom att inte ge killen mitt nummer är en annan sak...

Detta med mr.Right vet jag inte om jag tror på. Jag hoppas oerhört mycket att det är så, men det är svårt att tro att man skulle kunna hitta någon som är allt man någonsin har önskat sig. Men det kanske händer någon gång i framtiden, det vet man aldrig.
"Life is like a box of chocolate. You never know what you're gonna get", för att citera en av världens absolut bästa filmer ;)

Är det bara jag som tycker att vädret har varit väldigt konstigt idag? Ena stunden var det så varmt och svettigt att man inte orkade röra sig, och nästa spöregnade det. Vädret kanske är som jag och inte vet riktigt hur det ska göra. De som känner mig vet att jag har enorm beslutsångest när det gäller vissa saker. Vid såna tillfällen är det tur att jag har så underbara vänner som hjälper mig :)

Ciao! Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0