I'm back!

Här är jag igen!

Jag har varit i någon random stuga i Skyrup med Mathilda i helgen. Mysigt :)
Vi hade ju hoppats på sol och värme så man kunde lata sig på stranden, men det regnade så vi latade oss inomhus istället med kortspel, tv och mobiler.

När det var uppehåll från regnet i lördags var vi ute och spelade kubb. Höjdpunkten var när Mathildas sjuåriga (snart åtta) lillebror Hugo fick damp för att hans lag höll på att förlora. Han sprang runt och sparkade på klossarna och slängde in pinnarna i buskar, och såg oerhört rolig ut när han gjorde det. Medans detta hände satt jag, Mathilda, Mathildas lillasyster och hennes mamma och skrattade ihjäl oss. De hade varnat (snarare förberett) mig för detta och det var verkligen jättekul. Speciellt eftersom hans lag inte hade förlorat än, men eftersom han sparkade ner kungen förlorade de.

Mathildas lillasyster Ida ramlade i sjön med kläder och allt när vi stod på bryggan. Det frambringade också ett skrattanfall. Ja, någon fick ju bada fast det inte var badväder ;)

Jag känske lägger upp bilder senare, denna datorn gillar inte min mobil så värst mycket...

Kramar! Denice


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det låter väldigt roligt. Skrattar bara när jag läser det :)

2009-07-26 @ 20:26:13
URL: http://lagerquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0