Hej hopp i lingonskogen!

Oj, vi har bara haft denna bloggen i några veckor och vi har redan slut på rubriker.Det är inte bra...

Jag har typ precis kommit ut ur duschen och sitter här i myskläder och handduksturban. Min favoritutstyrsel ;)

Nu är andra veckan på jobbet slut och det går faktiskt ganska bra. Bara en vecka kvar, sen är jag ledig! Då ska det vara sol och värme för då är det stranden som gäller 24/7.

Jag börjar bli seriöst trött på vädret! Det är så kvavt att man nästan dör på dagen sen spöregnar det hela eftermiddagen och kvällen. Efter så mycket regn tror man ju att luften ska vara bättre och fräschare dagen efter, men nädå! Den är lika jävlig varje dag! Förlåt för dampen men jag är sick of it!

Imorgon är det planerat att Christina och Emii kommer hem till mej. Ingen aning om vad vi ska göra, men det blir nog mys som vanligt. Vi saknar Bex som är i Italien. Kom hem! Vad kan det vara i Italien som gör det bättre att vara där än här hemma i tråkiga Sverige med oss?

Nu ska jag fixa te, som vanligt. Jag har problem...

Kramar! Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0