Det regnar ute

Hej hoj på er!
Börjar väl med det obligatoriska,hoppas ni mår toppen! Själv mår jag bra idag,tyvärr har jag ont i ryggen,igen. Jag har nämligen ett ben som är litelitelite längre än det andra så jag belastar ryggen ganska mycket.
Iaf...ska träffa Denice och Emelie idag,vi ska åka en tur till Malmö,i det "underbara" regnet och gå i lite affärer och så. Ska försöka skapa min perfekta deep outfit idag,med ett par leggings med nitar jag söker efter ;)

Deep på torsdag alltså,kommer bli supertoppen! Längtar :)

I eftermiddag ska vi baka cheesecake och bara mysa,bara va. Jag tycker det är välförtjänat efter en helvetesvecka. Jag hade bland annat tre prov i torsdags. Och för en skola som anser att två prov i veckan är väl gränsen skulle jag väl vilja säga att tre prov på en tog är a bit too much kanske.


Faviisen i IDOL 2009: skönsjungande Erik Grönwall.


Kram
Christina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0