Sooova!

Jag kan ju bara säga att det var en vecka sen jag bloggade. FÖRLÅT! Bättring Denice!

Sitter här och lyssnar på Ted Gärdestad och dircker te (förvånad någon?). Ska snart gå och lägga mig, inte lika lång sovmorgon som vanligt imorgon. Jag ska nämligen ha typ samtal med min ena mentor och två andra från min klass. Yeey! Eller inte. Jag vet precis hur det samtalet kommer bli; "Jaha, vad tycker ni nu om gymnasiet? Har ni lärt er hitta till salarna? Trivs ni i klassen? Hur går lektionerna? Är det mycket annorlunda än högstadiet?" osv.
Kan man inte skriva ner svaren på ett papper och ge henne det, så kan man få sova en halvtimme längre?

Nu har blandningsfunktionen bestämt att jag ska lyssna på Avril Lavigne istället. Jag gillar blandningsfunktionen. Allt blir mycket mer oväntat då. Denice gillar överraskningar ;)

Innan ögonen faller ihop måste jag bara berätta hur duktig jag är. Jag gjorde spanskauppgiften till onsdag idag:D Jag väntade inte till sista dagen för jag vet att jag inte har tid imorgon. I vanliga fall skulle jag varit tidsoptimist och det hade slutat med att jag hade fått sitta uppe till typ midnatt imorgon och göra uppgiften. Men jag gjorde den idag, så imorgon kan jag sova istället :) Det är bra när jag tänker framåt. Jag gör det inte så ofta, så detta är en ganska stor händelse faktiskt.

Nu ropar min kudde på mig. Godnatt :)

Kramar! Denice


En mysig Denice bara för det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0