Helt vanlig måndag

Gokväll gokväll kära läsare!
I mörknande kväll skriver jag för jag glömde att skriva innan när jag tänkte göra det,hihi. För nu börjar dett redan skymma,asså herregud,klockan är halv åtta!
Vänta bara tills vintern då det kommer vara mörkt när man kommer hem på eftermiddagen,ish,vill inte ens tänka på det.

Haft en bra dag idag,fast att vi slutade halv fyra-mega drygt. Iaf när man börjar kvart över åtta som vi gör. Och ingen rast,endast 45 minuter lunch idag.
Men som tur är har jag världens bästa klass som är så kul att ha lektioner tillsammans med. Fick skrattanfall med Fanny som vanligt,haha det börjar bli dagligt nu.
Minst en gång per lektion.

Sen hände det väl inte mkt mer... Lyckades nästan lura samhällskunskapsläraren till att sluta 10 minuter tidigare i eftermiddags eftersom att klockan i klassrummet gick 10 minuter för fort men han gick inte på det,attans!

Imorgon blir det att träffa flickorna i Lund för frukost tillsammans! Mys

Kram
Christina<3

Lyssnar på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0